🇪🇺 Sie wollen mehr Transparenz in der EU? Entdecken Sie unsere EU-Recherchen!

Beiträge zur public consultation on disclosure of non-financial information by companies

die gesammten Beiträge zur public consultation on disclosure of non-financial information by companies, vom 22.11.2010 to 24.01.2011.

Bei den neueren Initiativen wird dies als csv oder excel Dokument veröffentlicht.

Link zur oben genannten Konsultation: https://ec.europa.eu/finance/consultations/2010/non-financial-reporting/index_en.htm

Vielen Dank für Ihre Mühe.

Anfrage erfolgreich

  • Datum
    25. November 2021
  • Frist
    16. Dezember 2021
  • 0 Follower:innen
<< Anfragesteller:in >>
Antrag nach EU-Verordnungen 1049/2001 sowie 1367/2006 Sehr geehrte Damen und Herren, auf Basis der Verordnungen 1…
An Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU Details
Von
<< Anfragesteller:in >>
Betreff
Beiträge zur public consultation on disclosure of non-financial information by companies [#233803]
Datum
25. November 2021 12:37
An
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Status
Warte auf Antwort — E-Mail wurde erfolgreich versendet.
Antrag nach EU-Verordnungen 1049/2001 sowie 1367/2006 Sehr geehrte Damen und Herren, auf Basis der Verordnungen 1049/2001 sowie 1367/2006 bitte ich Sie um Übersendung von Dokumenten, die folgende Informationen enthalten:
die gesammten Beiträge zur public consultation on disclosure of non-financial information by companies, vom 22.11.2010 to 24.01.2011. Bei den neueren Initiativen wird dies als csv oder excel Dokument veröffentlicht. Link zur oben genannten Konsultation: https://ec.europa.eu/finance/consultations/2010/non-financial-reporting/index_en.htm Vielen Dank für Ihre Mühe.
Ich weise ausdrücklich darauf hin, dass ich eine Antwort per E-Mail an diese Adresse und nicht über ein Webportal wünsche. Ich möchte Sie um eine Empfangsbestätigung bitten und danke Ihnen für Ihre Mühe! Mit freundlichen Grüßen Antragsteller/in Antragsteller/in Anfragenr: 233803 Antwort an: <<E-Mail-Adresse>> Laden Sie große Dateien zu dieser Anfrage hier hoch: https://fragdenstaat.de/a/233803/ Postanschrift Antragsteller/in Antragsteller/in << Adresse entfernt >> << Adresse entfernt >>
Mit freundlichen Grüßen << Anfragesteller:in >>
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
ACKNOWLEDGEMENT OF RECEIPT - Your access to documents request GESTDEM 2021/7337 Dear Madam, Thank you for your e-…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
ACKNOWLEDGEMENT OF RECEIPT - Your access to documents request GESTDEM 2021/7337
Datum
25. November 2021 15:37
Status
Warte auf Antwort
Dear Madam, Thank you for your e-mail of 25 November 2021. We hereby acknowledge receipt of your application for access to documents, which was registered on 25 November 2021 under reference number GESTDEM 2021/7337. In accordance with Regulation (EC) No 1049/2001 regarding public access to European Parliament, Council and Commission documents, your application will be handled within 15 working days. The time-limit will expire on 16 December 2021. In case this time-limit needs to be extended, you will be informed in due course. For information on how we process your personal data visit our page Privacy statement – access to documents<https://ec.europa.eu/info/principles-and-values/transparency/access-documents/privacy-statement_en>. Yours faithfully, FISMA Access to Documents Team
<< Anfragesteller:in >>
AW: ACKNOWLEDGEMENT OF RECEIPT - Your access to documents request GESTDEM 2021/7337 [#233803] Sehr geehrte Damen u…
An Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU Details
Von
<< Anfragesteller:in >>
Betreff
AW: ACKNOWLEDGEMENT OF RECEIPT - Your access to documents request GESTDEM 2021/7337 [#233803]
Datum
18. Dezember 2021 23:45
An
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Status
E-Mail wurde erfolgreich versendet.
Sehr geehrte Damen und Herren, meine Informationsfreiheitsanfrage „Beiträge zur public consultation on disclosure of non-financial information by companies“ vom 25.11.2021 (#233803) wurde von Ihnen nicht in der gesetzlich vorgeschriebenen Zeit beantwortet. Sie haben die Frist mittlerweile um 3 Tage überschritten. Bitte informieren Sie mich umgehend über den Stand meiner Anfrage. Mit freundlichen Grüßen Antragsteller/in Antragsteller/in Anfragenr: 233803 Antwort an: <<E-Mail-Adresse>> Laden Sie große Dateien zu dieser Anfrage hier hoch: https://fragdenstaat.de/a/233803/ Postanschrift Antragsteller/in Antragsteller/in << Adresse entfernt >> << Adresse entfernt >>
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Your application for access to documents – GESTDEM 2021/7337 Dear Ms Van Rinsum, We refer to your e-mail of 25 No…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
Your application for access to documents – GESTDEM 2021/7337
Datum
20. Dezember 2021 15:40
Status
Warte auf Antwort
Dear Ms Van Rinsum, We refer to your e-mail of 25 November 2021 in which you make a request for access to documents, registered under the above mentioned reference number. Your application is currently being handled. However, we will not be in a position to complete the handling of your application within the time limit of 15 working days, which expires on 16 December 2021. An extended time limit is needed as the application requires more research than expected. Therefore, we have to extend the time limit by 15 working days in accordance with Article 7(3) of Regulation (EC) No 1049/2001 regarding public access to documents. The new time limit expires on 06/01/2022 . We apologise for this delay and for any inconvenience this may cause. Yours faithfully, Fisma A2 Acces Documents Team
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
CORRECTION: Your application for access to documents – GESTDEM 2021/7337 Dear Ms Antragsteller/in, We regret to i…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
CORRECTION: Your application for access to documents – GESTDEM 2021/7337
Datum
22. Dezember 2021 10:26
Status
Warte auf Antwort
Dear Ms Antragsteller/in, We regret to inform you that due to a clerical mistake the extended deadline for your request below was miscalculated. The correct extended deadline is 17 January 2022. Yours faithfully, FISMA Access to documents From: Antragsteller/in Sent: Monday, December 20, 2021 3:40 PM To: <<E-Mail-Adresse>> Cc: Antragsteller/in Subject: Your application for access to documents – GESTDEM 2021/7337 Dear Ms Van Rinsum, We refer to your e-mail of 25 November 2021 in which you make a request for access to documents, registered under the above mentioned reference number. Your application is currently being handled. However, we will not be in a position to complete the handling of your application within the time limit of 15 working days, which expires on 16 December 2021. An extended time limit is needed as the application requires more research than expected. Therefore, we have to extend the time limit by 15 working days in accordance with Article 7(3) of Regulation (EC) No 1049/2001 regarding public access to documents. The new time limit expires on 06/01/2022 . We apologise for this delay and for any inconvenience this may cause. Yours faithfully, Fisma A2 Acces Documents Team
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Your request GestDem 2021/7337 Dear Ms Antragsteller/in, We refer to your request in subject, for which the exten…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
Your request GestDem 2021/7337
Datum
17. Januar 2022 19:00
Status
Warte auf Antwort
Dear Ms Antragsteller/in, We refer to your request in subject, for which the extended deadline prescribes today. Due to the size of the document requested, regrettably we have not yet been able to finalise our reply to your request, but we are doing our best to send it to you as soon as possible. Please accept our apologies and thank you very much for your understanding. Kind regards,
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Your request GestDem 2021/7337 - Ares(2022)1282164 Your request GestDem 2021/7337 - Ares(2022)1282164 ( https://we…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
Your request GestDem 2021/7337 - Ares(2022)1282164
Datum
21. Februar 2022 11:50
Status
Warte auf Antwort
Your request GestDem 2021/7337 - Ares(2022)1282164 ( https://webgate.ec.testa.eu/Ares/documentInfo/documentInfoDetailsExt.do?documentId=080166e5e8b09368 ) (Please use this link only if you are an Ares user – Svp, utilisez ce lien exclusivement si vous êtes un(e) utilisateur d’Ares) Dear Ms Antragsteller/in, We refer to your request in subject. We would like to inform you that we are processing you request and that the reply will be ready in the coming days. Please accept our apologies for this additional delay and thank you very much for your understanding. Kind regards,
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
[Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie [#235023]…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
[Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie [#235023] - Ares(2022)1360093
Datum
23. Februar 2022 10:41
Status
Warte auf Antwort
Dear Ms Antragsteller/in, Please find enclosed the reply to your request for access to documents registered under the above-mentioned reference number. According to our standard operational procedure, the reply would normally be sent to you also by registered mail. Please note, however, that due to the extraordinary health and security measures currently in force during to the COVID-19 pandemic, which include the requirement for the majority of Commission non-critical staff to telework, we are unfortunately not in a position to follow this procedure until further notice. We would therefore appreciate it if you could confirm the receipt of this e-mail by replying to <<E-Mail-Adresse>> Best regards,
<< Anfragesteller:in >>
AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie [#235…
An Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU Details
Von
<< Anfragesteller:in >>
Betreff
AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie [#235023] - Ares(2022)1360093 [#233803]
Datum
23. Februar 2022 12:19
An
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Status
E-Mail wurde erfolgreich versendet.
Dear Sir or Madam, much appreciation for sending the available documents pertaining to meetings with DG GROW and listing the remaining documents, which I am looking forward to receiving. Thank you also for providing a list of correspondence. From it I want to request the following: 1 Ares(2021)7869346 20-12-21 European Tech Industry employers 6 Ares(2021)7516622 06-12-21 Commerzbank 7 Ares(2021)7474846 03-12-21 Commerzbank 8 Ares(2021)7435812 02-12-21 French banking federation 9 Ares(2021)7364420 30-11-21 French banking federation 10 Ares(2021)7030133 16-11-21 Commerzbank 11 Ares(2021)4446437 08-07-21 Bavarian Chamber of Commerce 14 Ares(2021)7003752 15-11-21 FAIR TRADE ADVOCACY OFFICE 16 Ares(2021)3800579 10-06-21 Board Leadership Society Denmark 17 Ares(2021)3800147 10-06-21 Arbeitgeber.de 22 Ares(2021)3175599 12-05-21 BDA - German Employers 26 Ares(2021)5146720 17-08-21 BusinessEurope 27 Ares(2021)4163272 25-06-21 VDMA - EUROPEAN OFFICE 35 Ares(2021)5771778 21-09-21 FTI CONSULTING 36 Ares(2021)7029415 16-11-21 FTI CONSULTING Further I want to request any documents, notes, minutes pertaining to an established phone call with the following: 26 Ares(2021)5146720 17-08-21 BusinessEurope 27 Ares(2021)4163272 25-06-21 VDMA - EUROPEAN OFFICE Last, I want to confirm that I do not need any postal submissions and I am glad to receive all information via mail. Regards Antragsteller/in Antragsteller/in Anfragenr: 233803 Antwort an: <<E-Mail-Adresse>> Laden Sie große Dateien zu dieser Anfrage hier hoch: https://fragdenstaat.de/a/233803/ Postanschrift Antragsteller/in Antragsteller/in << Adresse entfernt >> << Adresse entfernt >>
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
[Re] Your request GestDem 2021/7337 - Ares(2022)1410434
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
[Re] Your request GestDem 2021/7337 - Ares(2022)1410434
Datum
24. Februar 2022 15:34
Status
Warte auf Antwort
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Acknowledgment of the receipt – Your request for access to documents, GestDem number 2022/1163 Dear Madam, Thank y…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
Acknowledgment of the receipt – Your request for access to documents, GestDem number 2022/1163
Datum
24. Februar 2022 17:28
Status
Anfrage abgeschlossen
Dear Madam, Thank you for your e-mail of 23 February 2022. We hereby acknowledge receipt of your application for access to documents, which was registered on 24 February 2022 under reference number GESTDEM 2022/1163. In accordance with Regulation (EC) No 1049/2001 regarding public access to European Parliament, Council and Commission documents, your application will be handled within 15 working days. The time-limit will expire on 17 March 2022. In case this time-limit needs to be extended, you will be informed in due course. For information on how we process your personal data visit our page Privacy statement – access to documents<https://ec.europa.eu/info/principles-and-values/transparency/access-documents/privacy-statement_en>. Yours faithfully, DG GROW ATD Team
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Your Request for Access to Document, GestDem 2022/1163 Dear Madam, We refer to your request for access to documen…
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
Your Request for Access to Document, GestDem 2022/1163
Datum
17. März 2022 17:49
Status
Anfrage abgeschlossen
image001.gif
3,8 KB


Dear Madam, We refer to your request for access to documents, registered on 24/02/2022 under the above mentioned reference number. Your application is currently being handled. However, we will not be in a position to complete the handling of your application within the time limit of 15 working days, which expires today. An extended time limit is needed as the reply to your request is being finalized. Therefore, we have to extend the time limit with 15 working days in accordance with Article 7(3) of Regulation (EC) No 1049/2001 regarding public access to documents. The new time limit expires on 07/04/2022. We apologize for this delay and for any inconvenience this may cause. Yours sincerely,
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
[Re] AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie …
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
[Re] AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie [#235023] - Ares(2022)1360093 [#233803] - Ares(2022)2054563
Datum
21. März 2022 14:41
Status
Dear Ms Van Rinsum, Please find a letter signed by Mr Kerstin Jorna, and two attached documents. Kind regards,
<< Anfragesteller:in >>
AW: [Re] AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtli…
An Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU Details
Von
<< Anfragesteller:in >>
Betreff
AW: [Re] AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie [#235023] - Ares(2022)1360093 [#233803] - Ares(2022)2054563 [#233803]
Datum
22. März 2022 11:38
An
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Status
E-Mail wurde erfolgreich versendet.
Sehr geehrte Damen und Herren, vielen Dank für die Übersendung der Dateien! Mit freundlichen Grüßen Antragsteller/in Antragsteller/in Anfragenr: 233803 Antwort an: <<E-Mail-Adresse>> Laden Sie große Dateien zu dieser Anfrage hier hoch: https://fragdenstaat.de/a/233803/ Postanschrift Antragsteller/in Antragsteller/in << Adresse entfernt >> << Adresse entfernt >>

Ein Zeichen für Informationsfreiheit setzen

FragDenStaat ist ein gemeinnütziges Projekt und durch Spenden finanziert. Nur mit Ihrer Unterstützung können wir die Plattform zur Verfügung stellen und für unsere Nutzer:innen weiterentwickeln. Setzen Sie sich mit uns für Informationsfreiheit ein!

Jetzt spenden!

Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
[Re] AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie …
Von
Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
Betreff
[Re] AW: [Re] Interaktion mit Unternehmen bezüglich Sorgfaltspflichten/Nachhaltige Unternehmensführung Richtlinie [#235023] - Ares(2022)1360093 [#233803] - additional - GestDem ... - Ares(2022)3227787
Datum
26. April 2022 11:48
Status
Dear Ms Antragsteller/in, Please find attached a letter signed by Ms Kerstin Jorna. Kind regards,